Σελίδες

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Παράπονα για την ιδιοκτήτρια!

Δεν υπάρχει θέμα για αυτό αλλά ήθελα να το πω!Συγγνώμη έχω το θέμα τα νέα του Stardoll!Έχω ένα παράπονο:εγώ έγραψα για το MSW πρώτη και μετά το έγραψε και η άλλη writer άμα δεν της κάνετε παρατήρηση θα παραιτηθώ από writer!Καλά ρε κοπελιά τυφλή είσαι;Δεν το λέω από κακία αλλά σε θεωρώ λίγο τυφλή!Βλέπεις ότι το έχω γράψει και πας και το ξαναγράφεις!Γκαβή είσαι;Η ιδιοκτήτρια είπε να μην γράφουμε τα ίδια!!Άμα δεν κάνει παρατήρηση ή ιδιοκτήτρια εγώ παραιτούμαι όπως όταν λέει το αφεντικό "Απολύεσαι"εγώ θα παραιτηθώ!:( !Και δεν θέλω να φύγω από εδώ!!!

9 σχόλια:

Unknown είπε...

Κούκλα μου...Εγώ ανέβασα το άλλη ανάρτηση και ο λόγος που ξανά ανέβασα αυτό το θέμα είναι γιατί εσύ απλά μόνο το είπες και δεν ανέβασες καμία φώτο..αφου όμως σε ενόχλισε..Το έσβησα..Τέλος...

Lia110 είπε...

Α συγγνώμη δεν το ήξερα νόμιζα ότι είχες βάλει και άλλη writer να τα γράφει εμένα δεν με ενοχλούσε απλά δεν το ήξερα αν θες γράψτο ξανά!!

Unknown είπε...

όχι οκ....κανένα πρόβλημα...

Lia110 είπε...

αν θες θα προσθέσω είκονα!

Unknown είπε...

όχι μορέ οκ..Απλά την άλλη φορά πρόσθεσε

mystylegirl1 είπε...

Οπότε λύθηκε το θέμα xD

Lia110 είπε...

ok!!!απλά δεν μπορούσα να την φτιάξω καλά!!

Lia110 είπε...

σταμάτα καλέ κι εσύ!!

mystylegirl1 είπε...

xD να τα πούμε!

Δημοσίευση σχολίου