Σελίδες

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη


 

1.Έχεις γίνει ποτέ superstar και αν ναι για πόσο?
1.Ναι, έχω γίνει πολλές φορές  τώρα μέρες τι να σου πω πάνω από 100 πάντως.
2. Είδες διαφορά στην επισκεψιμοτιτα στην σελίδα σου ι στο guestbook σου , στα παρτοι , στο κλαμπ σου?
2.Εννοείται! επισκέπτονταν μου αφηναν σχολια και μουν εκαναν αιτηματα καθε 1 λεπτό.
3. Μήπως μπορείς να μου πεις κάποια από τα πράγματα που έπρεπε να κάνεις για να βγεις nc?

3. Καταρχήν επρεπε να εχω αρκετα ατομα να το λενε σε ολουσ και αυτα τα ατομα ηταν απο το κλαμπ YouAreNCG μετα επρεπε να το γραφουμε σε πολλα gustbooks chat και να το γραφουμε ακομα και στα παιχνιδια! βεβαια επρεπε ολοι αυτοι να με ψηφησουν! δεν κουραστηκα για να βγω ncg καθολου σε αντιθση με τισ αλλεσ φορεσ που κουραζομουν αρκετα και δεν εβγαινα! το μυστικο ειναι να σε βοηθανε και αλλα άτομα

4. Πόσο καιρό προσπαθούσες να βγεις nc?

4. Μισό χρονο και βαλε χι χι .

5. Είπες κάποια στιγμή ψέματα για τον εαυτό σου για να κάνεις τους άλλους να σε ψηφίσουν?

5. Όχι φυσικά! δεν είχα λογο! όποιος ήθελε με ψηφίζει.

6. Προτιμάς κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί για τα ψώνια σου ή ακολουθείς την μόδα?

6.Όχι από παντού ψωνίζω.

7. Ακολουθείς τις προσφορές και παίρνεις πράγματα μόνο και μόνο επειδή είναι φθηνά ή ότι χρειάζεσε μοναχά?

7.Oτι χρειάζομαι. Kάποια στιγμή μπορεί να τα χρειαστώ τα χρήματα για κάτι άλλο.

8. Πιο τρόπο προτίμησες για να διαφημίσεις τον εαυτό σου?

8.Τα guestbooks.

9. Πιστεύεις ότι μόνο οι superstar πρέπει να γινονται9 covergirl η natinal covergirl?

10. Προσπαθείς ακόμα να ξαναβγείς ή σταμάτησες αφού νίκησες?

10.Θα ξαναπροσπαθήσω στισ 19 σεπτεμβριου για να βγω στισ 20 γιατι 20 εχω τα γενέθλιά μου :D

11. Κάτι τελευταίο αν ένα κορίτσι στο τσατ τσατ σου ζητούσε μια οποιονδήποτε εύκολη χάρη (να την ψηφίσεις) θα το έκανες ακόμα κιαν είχες δουλιά ή αν δεν είχες ορεξη 8α την παραμερίσους?

11. αναλόγως....δεν παρατάω ποτε δινω απαντήσεις σε ολουσ! αν εχω πολυ δουλεια ζητω συγγνωμη και λεω δεν μπορω αλλιωσ γιατι να μην δεν βοηθησω? ψηφιζε για να ψηφηστεισ!
ευχαριστω πολυ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου