Σελίδες

Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Tips για όμορφα μύχια!

Γειά!Τι κάνετε; Εγώ κάπως καλά...οκ. 

Πρώτον θα ήθελα να πω ένα μπράβο 

για το βιντεάκι που έφτιαξε η 

my_name_pink με το μακιγιάζ 

και δεύτερον είπα σήμερα, ημέρα 

Κυριακή, να σας δώσω μερικά tips για 

τα νύχια σας, επειδή έχω δει πολλά

κακόγουστα νύχια...













Όλα είναι πολύ ωραία και σαν χρώματα,  

αλλά και σε σχέδια.Όμως αν τα βάλεις

όλα σε ένα χέρι δεν νομίζω να σου

αρέσει το αποτέλεσμα που θα δεις↓
 Αυτά από εμένα και τα 

νύχια μου και παρακαλώ αφήστε 

σχόλια και δώστε σημασία στο ότι για 

φανεί ένα χέρι όμορφο πρέπει να έχει  

στυλ αλλά και φαντασία :)


ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ!







Υ.Γ.Όλες οι εικόνες στις δικές μου 

αναρτήσεις είναι από το σαλόνι

ομορφιάς μου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου αρέσου τα διαφορετικά χρώματα

mystylegirl1 είπε...

Ναι αλλά όταν το κάθε νύχι έχει το δικό του στυλ τότε έχουμε ένα καρναβάλι οπότε καλύτερα να είναι το κάθε νύχι μέρος ενός συνόλου αλλά αν πάλι θες κάτι διαφορετικό στο κάθε νύχι προτίμησε τα μονά μανό χωρίς σχεδιάκια.

Ανώνυμος είπε...

έχεις δίκιο...

mystylegirl1 είπε...

;)

Δημοσίευση σχολίου